Prima pagină » Politica schimbului de produse

Politica schimbului de produse

Conditii pentru schimbarea/inlocuirea produselor nefolosite (noi) in temeiul termenilor legali:

Daca produsul primit nu este pe placul dvs. sau marimea nu vi se potriveste, il puteti schimba cu alta marime sau alt produs in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014 fara a fi nevoie sa justificati decizia si fara a suporta penalitati. Pentru primul schimb de produse din cadrul unei comenzi, transportul este suportat de Explorer Sport (doar prin FanCourier). Pentru urmatoarele schimburi de produse din cadrul unei comenzi, transportul este suportat de catre dvs.

Perioada de 14 zile incepe din ziua:

  • la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produsului/produselor;
  • la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.

Este important ca intentia de schimb sa fie comunicata cel tarziu in a 14-a zi de la data primirii produsului. Pentru a respecta termenul legal, produsul/produsele ce urmeaza a fi schimbate trebuie sa ajunga la noi inainte de expirarea celor 14 zile calendaristice.

Pentru orice intrebare legata de schimbul unui produs, ne puteti contacta prin telefon, email sau Facebook Messenger. Vom trata fiecare solicitare cu seriozitate si buna credinta.

Inainte de a initia procesul de schimb, va rugam sa va asigurati ca se respecta urmatoarele conditii:

  • Produsul nu este defect. In caz contrar, va rugam sa urmati instructiunile din sectiunea „Politica de garantie a produselor”.
  • Produsul poate fi verificat doar in limitele unei testari asemanatoare celei dintr-un magazin fizic, adica o inspectie vizuala sau o proba usoara „in casa”. Nu se accepta schimbul pentru produse care prezinta semne clare de utilizare in conditii reale.
  • Produsele care prezinta uzura sau urme de folosire care depasesc testarea standard nu sunt eligibile pentru schimb.
  • Produsul trebuie returnat in ambalajul original, cu toate accesoriile si etichetele (inclusiv cele lipite) intacte.
  • Produsele oferite impreuna cu alte articole (ex: promotii de tip „1+1 Gratuit” sau „Produs + Cadou”) trebuie returnate in acelasi pachet, cu toate componentele.
  • Produsele consumabile (ex: butelii, detergenti, alimente pentru expeditii) pot fi schimbate numai daca sunt sigilate.
  • Din motive de igiena, nu se accepta schimbul lenjeriei intime (ex: boxeri, chiloti, bustiere) sau al ciorapilor.
  • Nu se pot schimba produsele care au fost taiate sau ajustate la comanda, cum sunt corzile, cordelinele, buclele etc.

Nu aplicati banda adeziva direct pe ambalajul original!

Produsul pe care doriti sa il schimbati trebuie impachetat in ambalajul original (daca asa l-ati primit), impreuna cu elementele de protectie cu care a fost livrat (ex: insertii din polistiren, carton modelat, etc.).

In situatia in care ambalajul sau materialele de protectie lipsesc, va rugam sa protejati produsul intr-un mod adecvat pentru transport, astfel incat sa fie ambalat corespunzator impotriva socurilor si deteriorarilor in timpul manipularii.

Acum tot ce trebuie sa mai faci pentru a efectua schimbul este sa completezi formularul de aici: https://explorersport.ro/formular-pentru-schimbul-produselor/

Shopping Cart
Scroll to Top